Norwhey.no

lørdag 21. mai 2011

Universal Shock Therapy Blue Razz

I mitt tredje innlegg vil jeg gjerne skrive par ord om Shock Therapy fra Universal.

Shock Therapy er et pre workout produkt fra Universal som jeg hadde lest og hørt mye bra om før jeg bestemte meg for å kjøpe en boks.

Innholdsmessig i følge label så skal produktet være solid og ca 15min etter inntak merket jeg varme i kroppen, 30min etter og par reps fikk jeg også merkbart pump og ok med energi.

Andre gang prøvde jeg ut 2 scoops med lik resultat, men ble kvalm ca 45min etter inntak.

Shock Therapy etter hva jeg har erfart er veldig lik No Xplode og Superpump250 når det gjelder "pump",men du trenger kun 1 scoop for å få samme effekt av hva du får av 2-3 scoop fra de andre produktene så Shock Therapy blir mer lønnsomt.

Når det gjelder smak, så smakte Blue Raz dårlig og hadde kjemisk ettersmak,noe som ble kvalmende i lengden.

Energien fra produktet er ganske ok for meg,men jeg fikk par kompiser som aldri har brukt pre workout før til å teste den og de digget energi rushet samt pumpen!Kan hende at 2 bokser med Jacked har gjort meg stim tolerant,selvom jeg tok 4 ukers pause mellom Jacked og Shock Therapy.

Konklusjon: Shock Therapy er et ganske grei produkt og anbefalles til de som vil teste ut noe annet enn No Xplode og Superpump.Smaken er dårligere enn de andre men boksen varer mye lenger siden kun 1 scoop holder mer enn nok.

Gir Shock Therapy karakter 7 av 10 pga effekt og antall doseringer per boks (50).Hadde gitt en 8`er hvis den smakte bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar