Norwhey.no

mandag 23. mai 2011

BSN No Xplode 1025g

No Xplode er et av verdens mest solgte pre workout produkt og jeg har hatt gleden av å teste ut 2 bokser.

Jeg vil starte med å nevne at dere må IKKE finne på å bruke shakerflaske når No Xplode skal blandes!Selvom det står på boksen do not shake,greide jeg uheldigvis å gjøre det en gang og da havnet lokket på shakeren i stua og hele No Xplode blandingen utover kjøkkenet etter kun 4 rist på shakeren!

Effekten av No Xplode som pump,økt energi og styrke merkes ca. 45min etter inntak og øker gradvis gjennom treningen. Sluttresultat er en herlig treningsøkt og mer volum i kroppen.

Man starter vanligvis med 1 scoop,men etter 1 uke blir effekten mindre noe som gjør at forbruker må opptil 2-3scoops per treningsøkt for å få samme effekt som de første dagene.

Når det gjelder smak så har jeg brukt Lemon Lime og Blue Raspberry.

Lemon Lime var veldig sur og bitter i smaken,jeg måtte shot`e den hver gang for å få den ned.

Blue Raspberry var god i smaken og kan anbefalles.

Konklusjon: Hvis du er ute etter å få kick,økt pump og pushe par ekstra reps under trening bør du gi No Xplode et forsøk.

Gir No Xplode karakter 7 av 10 pga man må opp i 2-3 scoops for å få lik effekt som f.eks 1 scoop av Shock Therapy og White Flood.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar