Norwhey.no

fredag 20. mai 2011

Kre-Alkalyn 120caps

I mitt andre innlegg vil jeg gjerne skrive par ord om Kre Alkalyn.

Kjøpte mitt første boks i Sverige da den først kom ut og etter det har den vært et "must have" kreatin produkt!

Kre Alkalyn er veldig lett å bruke siden man får kjøpt det i kapsel form og man trenger å bruke kun 4 kapsler dagen,2 før og 2 etter trening.

Effekten av Kre Alkalyn merkes innen få dager og da kjenner man god styrke økning og man greier å pushe flere reps. 

Sliter du med dårlig mage og bloat fra Kreatin Monohydrat,så er Kre Alkalyn et logisk valg!Hver gang jeg har brukt Kre Alkalyn så har jeg aldri hatt disse problemene samt at jeg ikke må på do hver 5min for å pisse ut igjen det som har blitt konvertert til kreatinin i kroppen.

Konklusjon: Verdt hver eneste øre!Styrke og mer reps for kun 199kr hos de fleste webshops på nett.

Gir Kre Alkalyn 10 av 10 i karakter pga pris,virkning/effekt og hvor lett det er å bruke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar