Norwhey.no

torsdag 19. mai 2011

Optimum Nutrition 100% Whey Sjokolade

Starter mitt første innlegg med det som jeg mener er kongen av alle Whey proteiner på markedet, ON 100% Whey Gold Standard!

Dette er et produkt som har vært en stund på markedet og er et av verdens mest solgte protein.

ON Whey er en blend av Whey Isolat,konsentrat og peptider.

Sjokolade smaken er fantastisk og veldig mild med null ettersmak,pulveret blander seg veldig lett og klumpfritt! Jeg har heller ikke fått noe mageproblem ved inntak av 1 scoop (32g pulver),noe jeg lett får av par andre protein pulver som finnes på det Norske markedet.

Det er kun 1 ting jeg kan klage på når det gjelder ON Whey,PRISEN!399kr for 900g,749kr for 2.3kg og 1399kr for 4.7kg på gymmet og lokal sjappa,noe som er veldig stivt i forhold til andre whey.

Konklusjon: Veldig bra protein som anbefalles sterkt til deg som er kresen,får mageproblemer av wheyprotein og har råd til en sånn boks/sekk.

Avslutter anmeldesen ved å gi karakter 9 av 10 til produktet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar